Satış Sonrası Destek

Prolink katma değerli hizmet anlayışı ile, satış sonrası destek konusunda müşterilerine ihtiyaç ve talepleri doğrultusunda çözümler sunmaktadır. Bilişim sektöründe gelişen ve değişen koşullar doğrultusunda ürün ve hizmet anlamında destek oldukça önemli bir yere sahiptir. Müşteri ve hizmet veren şirket arasında bağ kuran Postsales, doğru analizler yaparak altyapı gereksinimlerini belirlemektedir. Satış sonrası destek veren Prolink için en önemli odak noktası, müşteri taleplerini doğru anlamak, çözüm üretmek ve müşteri memnuniyetini sağlamaktır. Gerektiği noktalarda pazara ürün hakkında bilgilendirici eğitimler düzenleyerek dökümanlar hazırlayabilir.

Satış Sonrası Destek Seçenekleri

    Satış süreci tamamlanan ürün ve çözümlerimiz için, müşteri ortamında gerekli kurulum ve uyarlama hizmetlerinin belirli bir plan çerçevesinde sunulmasıdır. Kurulum hizmetlerimiz, satış süreçlerine destek verme amaçlı olarak, iş ortaklarımıza teklif edilmektedir.
    Satış süreçleri tamamlanan ürün ve çözümlerimiz için, müşteri tarafından talep edilen kriterlere cevap verecek şekilde, çeşitli seviyelerde belirlenmiş ( 5x8 – 7x24) çözüm garantili opsiyonları olan hizmet seçenekleridir.
    Satış süreci tamamlanan ürün ve çözümlerimiz için, talep doğrultusunda, ürün yönetimi veya arıza tespit ve çözüm yollarının aktarıldığı, önceden planlanmış eğitimlerdir.
    Tanımlı hizmetlerin dışında kalan çalışmalar, beklenti ve gereksinimlere bağlı olarak gelen tüm teknik destek taleplerine sunulan hizmetlerdir.

Hizmetlerimiz Hakkında Bilgi Almak İçin

  • Aruba a Hewlett Packard Enterprise Company
  • Attivo Networks
  • Brocade Ruckus
  • CommVault
  • F5 Networks
  • FireEye
  • Gemalto
  • Gigamon
  • Huawei
  • Juniper Networks
  • McAfee
  • NetApp
  • Netscout
  • Palo Alto Networks
  • Pulse Secure
  • Pure Storage
  • Red Hat
  • Teamviewer

E-POSTA GÖNDERİLİYOR

Lütfen BekleyinLütfen Bekleyin