Satış Sonrası Destek | Prolink

Satış Sonrası Destek

Prolink olarak katma değerli hizmet anlayışı ile satış sonrası destek konusunda da müşterilerinin talep ve ihtiyaçlarına uygun çözümler sunmaktayız. Hizmet anlayışımız ve müşteri memnuniyetine verdiğimiz önem doğrultusunda satış sonrası destek oldukça önemli bir yere sahiptir. Prolink, satış sonrasında yetkin teknik kadrosu ile Kurulum, Bakım & Teknik Servis, Teknik Eğitim ve Danışmanlık hizmeti sağlayarak müşteri taleplerine hızlı, güvenilir, doğru çözümler sunar.

Satış Sonrası Destek Seçenekleri

    Satış süreci tamamlanan ürün ve çözümlerimiz için, müşteri ortamında gerekli kurulum ve uyarlama hizmetlerinin belirli bir plan çerçevesinde sunulmasıdır. Kurulum hizmetlerimiz, satış süreçlerine destek verme amaçlı olarak, iş ortaklarımıza teklif edilmektedir.
    Satış süreçleri tamamlanan ürün ve çözümlerimiz için, müşteri tarafından talep edilen kriterlere cevap verecek şekilde, çeşitli seviyelerde belirlenmiş ( 5x8 – 7x24) çözüm garantili opsiyonları olan hizmet seçenekleridir.
    Satış süreci tamamlanan ürün ve çözümlerimiz için, talep doğrultusunda, ürün yönetimi veya arıza tespit ve çözüm yollarının aktarıldığı, önceden planlanmış eğitimlerdir.
    Tanımlı hizmetlerin dışında kalan çalışmalar, beklenti ve gereksinimlere bağlı olarak gelen tüm teknik destek taleplerine sunulan hizmetlerdir.

Hizmetlerimiz Hakkında Bilgi Almak İçin

  • Arcserve
  • Aruba a Hewlett Packard Enterprise Company
  • Attivo Networks
  • Barracuda
  • CommVault
  • F5 Networks
  • FireEye
  • Gemalto
  • Gigamon
  • Huawei
  • Juniper Networks
  • Kaspersky
  • McAfee
  • NetApp
  • Netscout
  • Palo Alto Networks
  • Pulse Secure
  • Red Hat
  • Teamviewer

E-POSTA GÖNDERİLİYOR

Lütfen BekleyinLütfen Bekleyin